WinkelmandJE
Leeg
  • Altijd de beste prijs
  • Service & support via klantenservice
  • Korting voor klanten met een account
Bel ons: +31 (0)88 0223600



HEEFT U HULP NODIG?

Kunt u het juiste product niet vinden? Of heeft u gewoon
een vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag.
 
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 18.00 uur. 
 
 

Contactgegevens




Sonexus-Direct is een handelsnaam van Sonexus B.V.

Amethistweg 4
2665 NT Bleiswijk
The Netherlands
KVK nummer: 60979631 

Stel direct uw vraag

    • Naam*
    • E-mailadres*
    • Stel hier uw vraag*
    •  
      Verstuur

 
 

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet
bij, neem dan contact op met onze klantenservice.

Voor deze gevallen hebben wij een RMA-procedure (Return Merchandise Authorization). Kijk hier voor meer informatie.
Voor deze gevallen hebben wij een RMA-procedure (Return Merchandise Authorization). Kijk hoe dit werkt op ...
De garantietermijn is één jaar.
Onder de garantie vallen defecten en beschadigingen die gebaseerd zijn op een gebrek in ontwerp, materiaal of op een gebrekkige constructie van het product in de fabriek. Uitgesloten van garantie zijn o.a. defecten door onjuist gebruik en normale slijtage. Kijk voor een volledig overzicht van de uitsluitingen op ...
U kunt het verkeerde artikel naar ons terugsturen. Laat ons even weten dat u een verkeerd artikel ontvangen heeft, zodat wij ook het juiste artikel kunnen opsturen.
Wanneer wij een artikel waar niets aan mankeert terug moeten sturen naar de fabrikant wordt daar 20% van het aankoopbedrag voor gerekend. Deze kosten komen voor uw rekening. U kunt een verkeerd besteld artikel dus niet kosteloos omruilen. Controleer daarom altijd goed wat u bestelt.
Sommige producten kunnen helaas niet gerepareerd worden. Producten die wel gerepareerd kunnen worden kunt u naar Sonexus-Direct sturen. Kijk voor de procedure en een lijst van te repareren artikelen inclusief kosten op ...
Betalen kan door vooraf over te maken, via iDEAL, via PayPal, via SOFORT en met een creditcard.
Dit verschilt per product en leverancier. Licenties worden per e-mail verzonden, die ontvangt u binnen 2 werkdagen. Verder staat er per artikel in de webshop een indicatie van de levertijd. Indien u een product met spoed nodig heeft, neem dan even contact met ons op. In dat geval kunnen we navraag doen bij de leverancier.
Met een account kunt u bij uw volgende bestelling makkelijk inloggen en hoeft u uw gegevens niet opnieuw in te voeren. Daarbij vindt u in uw account een duidelijk overzicht van uw orders. De prijzen van de artikelen van Commend zijn alleen te zien voor klanten die zijn ingelogd. Bovendien ontvangt u korting op de verkoopprijs wanneer u een account heeft.
Op onze website kunt u een account aanmaken. Wanneer u zich geregistreerd heeft ontvangt u binnen 24 uur een e-mail met daarin het kortingspercentage dat wij u kunnen bieden.